Sommar väder

Vilket väder vi har haft igår och idag. Det har ju varit strax innan 20 grader och idag var det redan 20. Fan vilken sommar väser det har kommit. Har redan börjat att sola och börjar få färg och :). Igår tog jag och tjejer i min klass en sol stund på bryggan över 1 timme sedan så solade vi idag med fast cirka 30 min. Men det är så jävla skönt.

Idag har jag gått min bäst sista dag denna veckan. Vilket betyder att imorn har jah bara två veckor kvar i skolan innan jag får på praktik. Det är så jävla nice.
Just nu sitter jag i soffan med mamma och kollat på barnen på luna. Den är så jävla bra hehe. Men ska kolla en stund till innan jah ska sova.

Från solningen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0