Solar

Då ligger man på samma ställe som man låg på igår. Igår i skolan så solade vi lite innan vi skulle ha lektion så nu ligger vi här igen på bryggan. Fan vad varmt det är.
Vi låg här nämlligen igår med och det är så jävla varmt och alla ligger och sitter här med sin glass. Och det är ju inte frästande att köpa en glass.
Vi har typ ändå slutat nu så vi kan ligga här ett tag frö på naturkunskapen ska vi ut och hitta ett djur att forska om typ.
Fan jag har bara två veckor kvar innan praktik. Fan vad skönt. Men det som jag kom på nyss är att jag inte kommer träffa mina kommer träffa mina klasskompisar om två veckor för att då går vi på praktik och jag åker dagen efter :( med det löser sig. Bjuder på en bild senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0