Snart Onsdag

Nu har det redan gått två dagar på denna nya vecka vilket betyder att exakt om 2 veckor sover jag i malta :D. Fan vad taggade jag är. Imorn har jag ute dag med skolan som jag har praktik på och avslutar med att jag ska dra och kolla på barnen som jag ska börja träna nästa år. Sedan har jag det själv med min egna skola på torsdag så denna vecka kommer gå snabbt. Sammma sak nästa vecka för då har jag bara tre dagar i skolan.

Fan pratade nyligen med min mormor om hur helgen kommer se ut. Och den är ganska fullbokad. Redan nu på fredag ska jag fira mig själv lite för jag är inte hemma när jag fyller år. Och på lördag ska jag kolla när min kusin spelar sina två första matcher. På söndag ska jag först träna små barn och sedan ska jag springa mini marathon sista året och efter det måste jag skynda mig hem för att sedan vara i kyrkan och ha söndagsskolan med barn :D Men detta kommer vara en kul helg.

Det som jag tycker ha varit tråkigt denna vecka är att jag har varit så dålig att jag inte har kunnat träna :( men hoppas att jag är frisk och kan spela på torsdag. Som ni ser ovan så har jag ganska mycket extra jobb men allt är att träna barn men det är så roligt och ett roligt sätt att tjäna pengar på :D Men ska sova nu så ha det gött

Hittade ett USB med bilder från mina fotbolls år:

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0