Skulle inte ha spelat

Just nu sitter jag i soffan och har ätit och duschat.
Kom nyligen hem från match. OCh det ska jag säga er det skulle jag inte göra. Har ju varit sjuk hela veckan och nu satt det bara fökylning och ont i halsen. Och detta spred sig mot halsen och lungorna samtidigt som jag spelade. Och det är ju inte bra. Jag kunde ha trillat ihop när som helst men som tur gjorde jag inte det. SÅ imorn får vi se om jag ska träna eller inte eller om jag ska vara i gymet på vallen men vi får se.
Innan matchen idag så sov jag till kl 12 typ eller lite innan och sedan efter att jag hade ätit lite så begick jag mig upp till mormor där jag åkt lite mumisga saker. Men nu sitter jag och kollar på beck med mamma så ska vara lite social nu så ha det gött

Igår var jag och grillade med mormor och morfar plus grannarna hos dem. Vi hade det riktigt trevligt och gott kött vart det. Det var året riktiga grillning och kan ni tänka er vi satt ute och åt. Det är ju inte alla som gör.
Men nu får ni ha det så gött. Imorn blir det vanlig skoldag, Och som tur är har man två lediga dagar denna vecka så jag är ledig tordags och fredags fan vad skönt men nu får nu ha det gött.

Efterrätten som mormor gjorde igår. Hur god som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0