Skola.....

 
Japp då är det skola igen efter en vecka typ med lov. Det var hur skönt som helst. Har verkligen inte orkat göra något.
Det ända som jag har gjort är att jag har sovit och sprungit två gånger. Igår hade jag först första lektionen på fotbollsskolan som var kul. Jag har en kill-grupp och en tjej-grupp. Efter det drog jag hem och åkte iväg med hela familijen och badade. Vi hade en riktig familjedag. Vi avslutade dagen med att gå och äta på restaurang.
När vi väl kom hem var jag hur trött som helst så jag somnade runt 8 men vaknade typ halv 4 på natten men somnade om 5 min efter :P

Aja nu sitter jag på lektionen och väntar på att min lärare som ska hämta papper till mig med det har tagift typ över 30 min men aja. Ska vara lite social nu med mina kompisar så ha det gött

Har ni sett vilka söta tjejer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0