Lördag!

Äntligen helg :D. Fan vad snabbt denna vecka gick. Jag räknade ut har jag har bara 3 veckor kvar i skolan innan jag har praktik. Fan vad tiden går fort.

Igår efter skolan åkte jag hem en snabbis innan jag åkte iväg till flatenbadet för att fira Elin. Vi var ca 17 personer vi hade det skit kul menn det vart lite kalt och lovisa skulle med sin buss så vi åkte runt 8.
När jag kom hem rev jag typ ner hela mitt rum innan mitt humör vände sig. Idag ska jag bara vara hemma och vila för imorn ska jag spela match mot c-laget så den machen måste vi vinna så det blir kul. Men just nu sitter jag och kollar på film och det ska jag fortsätta med.
Ikväll ska jag till mormor för att äta lite mat blir kanske grillming om jag har tur men ha det så gött så länge

Vila i fred Ivan Turina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0