Lill-lördag

Ja som ni läste ovan så har halva veckan gått nu. Vilket innebär att man har en vecka kvar. Och nyss kollade man upp när man ska åka iväg. Och det är inte den 12 utan dem 11 juni. Fan har fått veta flygtiden oxå. Vi åker från Arlanda kl 6:00 på morgonen. Kan bi tänka er det. Måste skippa praktiken den sista dagen men det går nog bra.
Sedan när jag kommer hem är set bara 2 veckor typ innan jag ska jobba på DAM EM och det ska bli en så häftig upplevelse.

Idag hade vi nationella i engelska och det var ingen rolig sak ska jag säga er. Det är något jag gärna skulle vilja slippa.
Aja det ända som väntar nu är ett stort prov på måndag och sedan bara en redovisning och mina sista två nationella prov så det känns jävligt skönt.
Aja nu ska jag iväg till biblan för att plugga till stora provet på måndag så ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0