Helgen

Jag har verkligen inte orkat blogga något under helgen.
Men helgen började med att jag spelade en match med mitt gamla lag. Och det tog verkligen upp hela fredagskvällen men men. Det var ändå kul att spela. På lördagen träffande några underbara vänner innan jag drog iväg för att träffa pappa och min syster. Så vi hade det grymt kul. Vi fick för oss att dra iväg och bowla så det gjorde vi så det hur kul som helst.
Och jag avslutade helgen med fotbollsskolan som tog hur lång tid som helst denna gång för att vi skulle ta kort och allt. Så man vart klar lite efter tolv. Efter det hade jag fått ett sms av mamma att jag kunde komma ut och äta så jag körde hela vägen dit. Efter denna helt okej helgen var jag hur trött som helst så när jag kom hem så tog jag mig en tupplur och sov kanske 2 timmar men det var skit skönt.
Sedan nu är det måndag. OCh här står jag fortfarande utan praktik :( och vi går på praktik nästa måndag så jag måste fan hitta något denna vecka.
Har mitt sista rikigtiga prov idag typ och det är hur skönt som helst ska jag säga er. Så för mig återstår det bara en vecka kvar i skolan och sedan två veckors praktik sedan drar jag till malta :D

Men måste göra mig klar för skola nu så ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0