Har haft panik

Japp son ni läste ovan så har jag haft lite panik denna vecka. Jag var tvungen att hitta en praktik plats för att jag går nämligen ut på praktik på måndag nästa vecka. Och jag fick ju int vara kvar på min andra sak bara för att jag skulle vara ledig den sista dagen och skolan hade till och med godkänt det.
Aja men nu äntligen har jag hitta en plats som jag kan vara på. Jag ska vara på en skola och kolla hur idrottslektionerna är. OCh det är inte mindre än min syster skola.
Inann jag drog iväg dit så kollade jag lite efter skor som jag tänkte köpa till malta :D så jag slår väll dill på fredag. Imorn börjar jag inte skolan förän kl kvart i 1 för att jag behöver inte gå på första lektionen :D. Så det är fett skönt och efter skolan ska jag till skolan som jag ska praktisera hos och prata med en annan lärare.
Igår vart det match och vi van fan stort 8-1. Hur dåliga då kan andra laget vara. Men grejen är att dem tappade humöret jättelätt. Det var ju bara en fördel för oss.
Men nu ska ja göra mig klar för sängen så ha det gött. Fan 2 dagar kvar i skolan och 20 dagar kvar till malta. Det kommer gå så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0