God Morgon

God Morgon alle sammans. Igår på kvällen vart det inte så bra alls. Tänker inte dra in på detaljer.
Men nu sitter jag i alla fall i soffan och har ätit lite frukost och snart om ca 1 timme ska jag till viktoria och hämta min sötaste kusin. Vi ska sedan in mot stan och kolla på bio. Igår när jag kom hem var jag så klantig att jag helt glömde bort att jag hade träning :(. Hur kan man glömma det. Men aja det ska inte hända igen. Imorn ska jag vara med maryam men nu när jag vaknade upp så ser det inte ut som det. Min mamma hada glömt att säga att jag måste passa min syster . Hur kan man säga det dagen innan när man redan har planerat med andra. Hatar verkligen när det händer. Ska se lite på film nu och sedan får vi se hur maryam reagerar när jag måste passa syrran men ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0