Glömde helt

Sedan jag slutade skolan igår så glömde jag blogga och jag glömde att gå på träningen idag. Trodde verkligen inte att vi hade träning idag men det hade vi. Igår var jag ute när det var så fint väder. Det var fan en av dem bästa dagarna i mitt liv. sedan drog jag till fotbollsplanen och spelade lite med maryam men kvällen vart inte så lyckad på slutet :'(. Det slutate med ett stort bråk. IDag har jag först sovit till halv 12 typ sedan drog jag till mormor för att träffa min favorit kusin och sedan vid halv 2 åkte jag ner till sats för att prata om min praktik. Så jag ska praktisera där i två veckor sedan. Efter det åkte jag tillbaka till mormor och åkte moppe med min kusin hem till sig. Där möttes jag av familjen så jag och issa tog en promenad med lilla philippa som skulle sova men hon blev hur pigg som helst. Sedan när vi kom tillbaka var det lite besök där som stannade kvar på middag så vi passade på att grilla hamburgare :D som vart goda. Men nu sitter jag i soffan och ska sätta på en film och imorn blir det bio med min favorit kusin :D. Sedan får vi se vad som händer. Och på lördag ska jag träffa maryam. Fan Juste på måndag ska jag på möte i solna för dam EM så det ska bli kul. Juste jag får inte glöma att fotbollsskolan dra igång nu på söndag :). Mycket jag måste tänka på just nu men aja. ska se en film nu så ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0