12 dagar kvar!!

Räknade nyss och det är 12 dagar kvar till jag åker till malta. Längtar som fan. NU har dem också lagt upp vad hotellet heter och jag sökte på det så det var väldigt mysigt. Igår var jag så trött att jag verkligen inte orkade göra något. JAg glömde nästa bort att jag skulle iväg och kolla på en träning :P Men jag hann till den.

Idag skulle jag egentligen har ute dag med min skola men man behövde inte gå om man hade en praktik plats. Men då hade jag redan sagt att jag inte skulle komma idag så jag tar det som en ledig dag ida :P. Aja nu ska jag sätta mig ner och kolla det som jag måste köpa till malta och kanske dra iväg och sola och kolla vad det kostar att rak permanenta håret så ha det gött så läng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0