Träning klar

Kom nyligen hem efter att ha varit hos mormor och pluggat lite. Det sista jag gjorde där var att jag plockade ihop min skidsaker och la dem i bilen. Fan jag dra om 3 dagar. Det ska bli så jävla grymt. Igår så hade jag träning och det var fett kul. Vi gjorde roliga övningar om man ska säga så. träningen slutade sent och jag var hemma strax inann halv 11 så orkade inte blogga och har inte haft tid i skolan. Det kändes som jag hade fett mycket plugg men det visade sig att jag egentligen inte har det :D'

Snart ska jag dra iväg igen på träning hoppas det blir en lik som igår men vi ska typ ha fys innan. men men. Imorn blir det match och det avslutar jag med innan jag dra för att vi inte har någon träning på torsdag. Men ska nog göra lite på min uppsats så slipper jag stressa på lektionen så ha det gött 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0