Söndag

Idag vaknade jag av att syrran ropade. Gjorde lite frukost och sedan tog jag mig en städstund innan jag och syrran gick ut. Jag hade bestämt mig för att springa lite. Och syrran fick följa med för att jag passade henne. Sedan gick vi till mormor där hon fick leka lite med kusinerna.
Senat smsade Alexandra mig och frågade om vi skulle gyma så jag sa ja. När vi sedan kom ditt så visade det säg att det var stäng. Då kom Adam och Viktor där ifrån förvånade. Efter det Gick jag tillbaka till mormor och åt.
Nu mot kvällen har jag fixat lite med håret och mina naglar. Men ska sova snart är skit trött imorn blir det skolan och efter det så ska jag gyma och sedan fotbollsträning. Kommer känna mig så nöjd sen. Men ska fixa lite till så ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0