Polis

Jag orkar seriöst inte bli inblandad med något som har med polisen att göra. Igår var jag ute med alexandra, maryam, arian, izza, hanna, viktor. Vi var på nova. Vi gjort inte så mycket utan vi tog det bara lugnt. Jag har inte varit ute sedan jul-lovet så det var ganska skönt ska jag säga er. Men när jag och maryam åkte hem så gick jag ut sedan en bra stund och när jag sedan var på väg hem så hörde jag någon skrika på mig. Då var det alexandra och viktor som hade 4 fulla killar efter sig. en låg mitt väge och låg som han var död och bussen kom men han låg kvar hela tiden. OCh fan heller att jag rör en fullis eller snackar. Sedan så bestämde alexandra sig för att ringa snuten så då var det läge för det. MEn det skulle inte bli något stort av det vi skulle inte bli inblandade. Vi var ute och väntade på snuten i ca 30 min eller lite mer. Skit vad jag och Alexandra frös. Plus att jag var ute länge innan. Sedan kom jag hem och bara tog det lugnt och kunde inte sova. SÅ nu är jag vaken och har knappt sovit något och snart ska jag iväg och spela match,´. VI får se hur det går.

Igår hade jag en skit jobbig dag orkar inte dra upp varför. Men ska se klar på pll nu innan jag ska iväg så ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0