Match = Klar

Då är matchen klar. Det gick ganska bra men vi kanske inte mötte väldens bästa motstånd. Vi van med hela 7-0. Vi hade ett bra spela första halvleken och allt flöt på bra. Men sedan in i andra kanske vi tappade en aning men vi var fortfarande på tårna. 

Så nu ligger jag i sängen ny duschad och allt. Så ska lägga mig nu och imorn är det sista dagen innan lovet fan vad skön. Och på fredag smäller det. Imorn efter skolan blir det lite plugg och så blir det packning för om jag gör allt plugg innan så slipper jag plugga så mycket sedan när jag kommer hem och när jag är blorta, Men nu rinner tiden iväg så ha det gött

Hela mitt underbara lag men många var borta lite mer än 10 personer plus lite tränare men som ni ser är vi ganska många :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0