Första dagen

Försökte blogga i ilen igår men gick tydligen inte så bra för inget inläg kom upp :/

Då har snart en dag gått sedan jag kom hem. Det var hu skönt som helst att sova i sin egna säng ska jag säga er. Första dagen började med att jag tog men gående med skidor och allt till ekholmsnäsbacken för att åka skidor igen. Det är ju hur kul som helst. 
efter ett par timmars åk så gick jag hem och nu så sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Ska nog lägga mig tidigt. Fick ett sms av min tränare igår att jag ska spela match på söndag och det ska bli kul men det jobbiga är det är en ganska tidigt match och vi ska upp till gävle tydligen och spela match. Aja men nu ska jag se på en film men bloggar kanske senare idag.

Vill tillbaka till sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0