Engelska igen

Fasiken nu sitter man på engelskan igen och läser en bok. MEn jag har redan läst då det är chill igen och medan så har jaf skrivit vår uppgift som vi ska skriva sedan så det är soft. Men vi slutar om 10 min och då är det lunch och sedan har jag bara idrott och sam kvar. Efter skolan ska jag hem och sedan så tror jag att jag ska iväg och träna. Har liksom inte tränat på hela veckan men det ska man ju inte göra om man inte mår bra. Idag när jag vaknade så ville jag verkligen inte gå upp men men. När jag sedan kom till ropsten så såg jag att simon var på bussen så då åkte jag med han. Vi snackade och hade det trevligit sedan när han gick av i slussen så kom frida på istället :P Men nu slutar vi så ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0