Engelska hela dagen lång

Fan det känns som jag har engelska hela tiden. Men det är bara för att tiden går så filma fort. JAg har ju bara engelska två gånger i veckan och dem ligger efter varandra. Men det känns som det är hela tiden.
Ja som sist har jag läst mycket längre så jag bara sitter och lyssnar. Har bara 20 sidor kvar i boken så det känns skönt.
Imorn bär det av till Trosa för att fira Lovisa :D det ska bli så himla kul. AJa denna lektion är ca 1 timme lite mer så sedan har vi lunch och efter det har vi idrott och avslutar dagen med samhälle.
Ikväll blir det träning igen men min kropp är fortfarande död men det kommer nog bli bättre sedan är jag tränar. Aja ska lyssna lite nu men bloggar kanske senare ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0