Dålig dålig

Tror aldrig jag har varit såhär dålig på att skriva. Men har praktik och jag har verkligen inte den orken att skriva just nu

Nu är jag på väg till tandläkaren och har bars två praktik dagar kvar. Imorn och på måndag så jävla skönt. För exakt om en vecks har jag landat i Malta. Är så taggad.
Min helg har varit så att jag började helgen med en liten tjej fest för mig. För jag är inte hemma på min födelsedag. Vi drog iväg och åt lite pizza och bowlade. Det var lyckad. Sedan på lördagen spelade jag en match och fick en riktig hård smäll :( men tog smärtan och spelade kvar. Sedan avslutade jag helgen med att först träna barn och sedan gav jag mig in till Östermalm för att springa mini marathon sista gången. Fan det var så jävla varmt. Kändes som man sprang i ett annat land. Det var 28 grader. Aja men nu ska jag sätta mig på moppen och åka till tandläkaren och sedan ska jah vänta på att jahaja träns och imorn blir det bio på kvällen med världens bästa människa på jorden.

Men ha det gött. En bild från söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0