Vilken dag

Oj oj oj vilken dag vi har haft det här i Sälen. Dagen började med att jag åkte iväg och lämnade Amanda på skidskola och sedan drog jag själv iväg för att åka lite och vem träffar man då på i backen jo Amanda. Hon åker skider för tre gången i sitt liv och hon åkte ankarlift. Hon är hur grym som helt.
Efter några åk var det dags att hämta Amanda plus Alexander. Efter att båda barnen var hämtade tog vi liften till lindvallen. Där var vi kvar ett tag och lite gnäll fick man men sånt är livet. Efter lite mat i magen tog vi oss sedan hem till vårt berg.
Men skidåkningen var inte slut där fela åk blev det men runt 3 var det dags för lite melis och hämta lite krafter men sedan tog vi oss ut igen innan maten.
Vi laddade på med ordentlig med mat och sig sedan till ett mini disco som barnen ville gå på men. Tröttnade snabbt. Nu sitter jag här i lägenheten och har tränat lite på golvet kändes bra. Men ska lägga mig snart är hur trött som helt.

Ps: har haft hur fint väder här som helt. Strålande sol hela dagen. Hoppas på samma imorn.

Från sittliften idag. Du är grym Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0