Vilio-stund



 
Sitter hemma och är hur trött som helst. Fattar inte hur man blir så trött. Men antagligen blir man så trött när man är ute och åker skidor. Idag är det sista dagen för imorn åker vi hem ska bli ganska skönt. Men på fredag ska det bli skidor igen men hemma på Lidingö. Men sedan på påsk ska jag åka skidor igen men med alexandras familj, det ska bli så himla kul.
Det ända som jag skulle vilja göra nu är att sova lite men jag sparar det tills ikväll och sedan så sparar jag det tills imorn när vi ska åka hem det tar ju liksom ca 6 timmar att åka hem. Aja. Nu har alla gått ut för att åka skidor. Men snart ska jag oxå ge mig ut för det är ju sista dagen.
Igår var vi ute och åt och det var trevlig och sedan när vi kom hem var jag hur trött som helst så jag la mig tidigt tror det blir samma idag med. Men men ni får ha det så gött

Bilder från igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0