Trött + träning

Hr varit otroligt trött idag. Vet inte varför. När klockan var 4 så tänkte jag att det är fett lång tid innan min träning började. Då känner man ju inte lusten att träna för att man blir så otrligit trött men vad ska man göra. SÅ när jag kom hem så tog jag mig en upplur OCh nu sitter jag i sofan och har ätit lite middag och snart så ska jag börja göra mig i ordning för att träna. Min träning börjar halv 9 så det är om ca 1 timme.
Idag i skolan så gjorde inte vi så mycket. På naturen så började vi med något nytt för vi hadeprov förra veckan och i svenskan så avslutade vi våran inledning och läste den högt för klassen som jag hatar och sist så hade jag mattte och där började vi också med nytt med det gick bra. Men måste dra nu så ha det bra


en bild från förra året i sälen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0