Trög dag

 
 
Denna dag har varit hur seg som helt. Jag orkar inte med en sådan här dag när dagen går hur långsamt som helt. Började med två timmars lektion och sedan så hade jag lunch och sedan väntade jag för att ha matte fast jag egnetligen inte behöver gå på den. Men men. Efter skolan drog jag hem och efter det så träffade jag Alexandra och några andra. Skulle nämligen lämna en sak till henne.
OCh nu så sitter jag här hemma lite tråkigt men snart ska jag upp til momror och äta lite mat och sedan får vi se vad som händer. Imorn ska jag till stan med mormor och söndag ska jag iväg till västerås med fotbollen och spela match Haha och måndag ska man tagga till romme.
Mamma kom nu så ska göra mig klar

jag plus dagens kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0