Skräckfilm

 
Då har man lurat in mamma att es en skräckfilm. Jag har sett den en gång innan ohc det var men zacke och arthur och det jag mins var att jag inte vart rädd utan jag satt och skrattade haha.
Aja men nu har jag lurat in mamma för att se den så får vi se hur hon reagerar. Efter filmen ska vi se om ajg ska sova för jag är redan nu trött och jag kan inte sova nu gör då kommer jag inte sova länge utan jag kommer att vakna tidigt och det går inte när man har sovmorgon.
Idag efter skolan åkte jag hem och bara tog det lugnt. Det vart ingen springtur. Det snö regnade så jag vart inte så sugen. Men imorn blir det fotboll så man behöver ju vila en dag.
Aja ska se hur länge jag orkar kolla eller om jag ska ringa en kompis på skype istället men det får vi se så. Men ha det så bra

En bild som jag tog när jag och mamma var på båt-tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0