Sista lektionen

Då sitter man på sista lektionen som slutar om ca 10 min. Jag har nyligen blivit klar men min analys av en text som vi har jobbat med. Så nu känns det bra att man kan gå hem och chilla. När jag kommer hem tänkte jag dra ut och springa en runt och sedan så får vi se vad som händer ska se om jag kanske kan få hämta min syrra. Men annars blir det bara slappa slappa. Kanske drar på mig en städtur i mitt rum men det får vi se. Igår så hade jag ju kanske svårt att sova så ska se om jag kan somna tidigare idag.
Innan lunch så fick jag massage av frida hela baksida ben och det var hur skönt som helst kunde fan somna där. Aja ska börja plocka ihop nu så ha det bra

En bild jag tog när jag kom till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0