Seg morgon

Idag har det blivit en väldigt seg morgon. JAg ligger liksom kvar i sängen fast jag vaknade för ett bra tag sedan. Fattar inte att jag kan vara så trött fast ajg gick och la mig runt 10 och så vaknade jag kl 12. men men såndan är livet. Idag ska jag inte göra så mycket utan ajg ska bara ta det lugnt till träningen börjar.
Igår kväll så gick jag och amanda upp till mormor för att äta lite middag och sedan komma mamma dig och på kvällen drog vi hem tillsammans för att se på melodifestivalen som inte var så bra och efter det la jag mig.
Aja denna vecka som kommer ser ganska chill ut. Har inga läxor och inget prov som jag vet om. Nästa måndag ska skolan iväg till romme så jag och tjejerna i min klass är så taggade.

Men aja ska nog försöka resa mig upp ur sängen nu så ha det gött. Här ser ni mig i sängen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0