Romme

Äntligen sitter man på bussen på väg till Romme. Har varit ganska dålig på att skriva nu sedan i fredags men jag har var så trött så jag har inte orkat att skriva något.
Bussen har nydligen lämnat skolan så vi är i Romme om ett tag. Men det som är så synd är att Frida är sjuk hon fick hög feber igår. Frida vi saknar dig här i bussen. Igår fick jag oxå ett sms av min kompis från högsätra att hon oxå skulle till Romme så vi ska ses i backen hade vi tänkt. Men det ska bli hur soft som helst.
Imorn blir det skola igen. Igår skulle jag oxå ha match men det vart ingen för att det blev för kalt och isit ute så det sprack sig. Lite tråkigt men aja. Men nu ska jag se om jag ska vila lite men ni vår ha det gött så skriver jag kanske när vi ska äta ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0