Packat

 
Då har man nästan packat klart. Imorn på morgonen bär det av till sälen :D fan vad kul.
Idag var jag i centrum och lämnade en bok och var en snabbis på apoteket sedan drog jag till mammas jobb och käkade med Henriks famlij så det var mysigt. Nu sitter jag i soffa och väntar på att melodifestivalen ska börja haha sedan ska jag nog sova är skit trött men vi får se hur det blir.
Vi komemr typ komma fram till sälen kl 4 senast och då hinner jag åka lite skidor :D fett nice jag som älskar det. Men ska kolla klart på en film nu innan melodifestivalen så ha det gött. PS: min mage är bättre sedan igår men har fortfarande lite problem men inte stor

En bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0