Onödig lektion

Idag var det ingen skön sovmorgon som förra veckan. Nu var det slut på det. IDag så började jag 08:20 min tidigaste dag på hela veckan. Vi har typ inte gjort så mycket man kan säga att det är en onödig lektion. Men men livet kan inte alltid vara så som man vill ibland händer det saker som man inte vill skulle ha hänt.
Men nu är snart lektionen slut och då ska vi högst upp i skolan och ha samhälle och sedan är det dags att ha lunch. Idag blir det nog sallad eller något. Efter skolan ska jag till stan och se om jag hittar ett par byxor och sedan blir det sen träning igen i hjorthagen. Men nu ska vi plocka ihop så ha det bra

Snart blir man såghär brun- Längtar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0