On My Way

Ja då var man på väg till mormor efter att ha varit på biblan och pluggat. Har nämligen ett prov nästa vecka som jag måste plugga till. Men det är inte svårt prov för det är bara ett fakta prov typ så det känns ändå lugnt. Ikväll blir det fotboll i hjorthagen så jag ska möta upp Johanna på bussen när vi ska åka dit.
Måste bara säga en sak fan vad mycket snö det har kommit på en dag bara. Jag som trodde att snön var borta haha. Ska nu är jag i hersby gymnasium så jag har inte så långt kvar så det är skönt. Aja men måste ringa till mormor och säga att jag är på väg till dem nu så ha det så bra. Får se om jag orkar blogga när jag kommer hem men vi får se

Saknar dig lilla Oskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0