Lägg dags

Då var det dags att lägga sig. Klockan börjar bli mycket och imorn är det skolan ganska tidigt. SÅ det är bra om man lägger sig tidigt. Idag har jag bara varit hemma och degat. Sedan vid halv 5 skulle jag till mormor för dem skulle köra mig till fotbollen men då hade mormor tagit bilen. Så då skickade jag ett sms till tränaren men då kom mormor och då åkte jag och morfar snabbt iväg så vi var där exakt kl 5 så jag hann inte värma upp så mycket men det funkade. Aja sedan när jag åkte men så hade morfar med mig syrran och vi gick hem och väntade på att mamma skulle komma hem med mat.
Efter det så ville syrran se på melodifestivalen för hon somnade igår men så klart ska hon somna idag igen haha. OCh nu sitter mamma och sove brevid mig så bäst attb jag lägger mig innan jag också somnar

Vi har också kollat när mitt abonnemang går ut och det går ut om lite mindre än 2 månder. Fan vad skönt. Få en hel morbil snart :D men ska börja göra mig klar för kvällen så ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0