Film-stund

Sitter ihop trängd med syrran i soffan men hon måste egentligen sova men hon vill inte för hon längtar efter mamma. och det kan jag förstå. JAg har för ett tag sedan kommit hem från träning som gick bra. Vi spelade mest match eller vi gjorde typ bara det med lite teknik i början som vi alltid gör.
Imorn är det skola som vanligt och vi har bara hälsopedagogik och svenska. På hälsopedagogiken så ska vi bara se på en film så det blir ingen massage eller något och på svenskan ska vi bara skriva en inledning. Men ska vara lite social med min syster nu så ha det bra

En gamal bild på mig och min syster som jag tock för ca ett år sedan. Det var första bilden som jag tog med datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0