Vilken vecka

Denna vecka som kommer är inte  kul. 
Jag börjar veckan med ett prov och imorgon har jag ett nationella och ett annat prov. Sedan har jag prov varje dag och totalt hat jag 3 nationella och 2 andra. Så detta kommer inte bli en rolig vecka. Men det kommer vara så skönt när veckan är slut men oxå dagarna som man betar av. Då bet man att det minskar hela tiden. 
 
Ikväll blir det en sen träning :( så jävla jobbigt. På tisdag blir det match med C-laget. Dem behövde lite hjälp så ja varför inte. Men nu sitter jag på bussen på väg till skolan så det är lite segt för att jag har prov direkt när jag kommer men aja. Ska kolla lite på det vi hat prov i så ja det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0