Valborg

Japp då har man haft plus Awards med skolan. Det var ganska kul men det sega var att vi var tvungna att vänta till klockan 11 och vi skulle vara där kl 10 men men. Efter det drog jaf dirket och hämtade min syster.
Vaknade ju med huvudvärk och 2 grader feber vilket inte är så mycket men nu efter att jag hämtade amanda så gick jag direkt och la mig och har legat ända tills nu. Då tog jag tempen och märkte att jag hade feber :'(. Och idag ska man ju ut och kolla på brasa men vi får se om jag gör det.

Nu ska vi få gäster som alltid :P och sedan så ska vi till bransan. Jag hade planerat andra saker att vara med världens underbaraste person men tydligen inte :'( men nu kom gästerna så ska vara lite social nu så ha det gött.

En blid som jag tog förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0