Skola :(

NU har skolan börjat igen vilket leder till att jag inte orkar elller hinner lika mycket med att blogga. Igår så var jag på träning men inann dess var jag ju i skolan men jag var så sjuk trött att jag typ somnade på vår långa rast hehe. Efter skolan så drog jag hem och bara tog det lugnt. Beställte lite iphone skal med mamma men inget mer. Seda mot kvällen drog jag iväg på träning som slutade kl 10 så jag var skit död när jag kom hem men nu är jag vaken igen för att vara i skolan igen. Hmm. När jag åkte hemifrån kom jag på att jag har prov imorn och på torsdag men det är chill till imorn men är mera rädd för torsdag men jag får göra så bra jag kan.
Idag efter skolan ska jag till mormor och plugga lite innan jag ska iväg på träning men nu börjar jag så ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0