Sista

Idag har jag mitt sista nationella i svenska. Det är så jävla skönt att det är över. Men det är inte mitt sista nationella för senna vecka hat matte imorn sedan är alla prov klara för den a vecka fan vad skönt. Började dagen med 6 prov nu har jag vara 4 kvar fan vad skönt.
Aja igår var jag på uppstart för fotbollsskolan. Det var inte som förra gången. Då var vi tvungna att pumpa bolla och vara kvar när alla föräldrar kom men nu var vi bara tvungna att pumpa bollar så det var så jävla skönt. Men jag ska säga er det var inte få bollat plus alla påsar som den skulle ligga i. Efter det drog jag ut med maryam som inte mådde så bra. Och jag drog hem ganska tidigt för att jag dels var så trött och att det fanns i te så mycket att Göta på kulan.
Aja nu sitter jag på bussen på väg till skola. Bussen var lite sen så jah hoppas att jag ändå hinner till nationella. Men bloggar efter nationella ha det gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0