SISTA DAGEN

Idag är det sista dagen på lovet. Om jag ska säga er så orkar jag seriöst inte med att gå till skolan. Förut hade jag inga problem med att gå till skolan men nu verkar jag ha det fattar inte varför.
Aja idag vart det ingen sovmorgon. Det började med att jag vaknade kl 8 för att gå upp och vara ledare på tjej grupper kl 9. Det gjorde jag fram till kl 11 och sedan vart det fotboll med mina kusiner. OCh avslutade nu med middag och med och mormor och morfar. Imorn blir det skola och träning. Har fan inte tränat på länge.
men snart ska jag iväg och träffa maryam och vi ska ut på en promenad så det ska bli mysigt men väntar bara till mobile har laddat klart men det är nog snart så ska göra mig klar så ha det gött.

http://www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0