Kvällen



Nu blir det kvällen. Här sitter jag i soffan och fryser efter dagens träning. Ganska seg men jobbig vilket är bra.
Idag efter skolan drog jag ju till stan och köpte en tröja till min mormor som hon inte kunde köpa och då passade jag oxå på att köpa ett bar byxor till mig. efter detta drog jag hem och var hur trött som helst. Så när jag kom hem tog jag mig lite nudlar och sedan la jag mig i sängen och somande tills min träning började. Men medans som jag sov kom min mamma in och skrek "Börjar inte din träning 7?" och då vaknade jag såklar. faskiken vad jag blev lack men vad ska man göra så jag somnade om tills klockan blev halv 8 för 5 över åtta skulle jag hämta upp johanna. Nu efter träningen så åkte jag och lämnade johanna och nu har jag duschat och fryser. Men ska nog dricka lite te innan jag somnar.

Imorn blir det ingen vanlig skola imonr har vi något som kala Plusakwards vet egentligen inte vad det är men det får vi se imorn och det pågåt till halv 2 så sedan ska jag väl hem och städa lite i mitt rum för vi ska få gärster och mot kvällen är det dags för brasa och då ska jag vara med världens underbaraste person

Sorry det har inte g¨tt att blogga från mobilen det är därför det inte har mot några inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0