Fan jag orkar inte

Fan jag orkar inte mera. Palla leva ett sånt här liv som jag gör just nu. Det som jag inte fattar är att jag inte ens har gjort något men varför ska det bli såhär då. Jag orkar verkligen inte. Jag vill bara ha det så bra som jag hade det innan denna kväll kom.
Kom för ca 45 min hem från träning. Fan vad jobbigt det var att cykla hem med uppförs backe och motvind. Det kan inte bli värre. Snart ska jag sova men tror att jag ska sitta lite och skriva på min uppsats nu innan jag ska sova.
Måste bara säga tror jag aldrig har skrikit såhär mycket om jag gjorde idag samtidigt som min syrra sov och mamma satt och hörde allt.
Men ska skriva lite nu så ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0