Äntligen Fredag!

Äntligen är fredag. Fan vad skönt. Vilket också betyder att alla mina sex prov är klara denna vecka.
Just nu sitter jag på lektion som är ganska seg men vad ska man göra liksom. Efter denna lektion så har vi bara nationella muntligt i matte och sedan är gafen slut. Efter skolan ska jag bara ta det lugnrt innan jag ska iväg och hämta amanda i skolan. Hon gillar ju att åka moppe så jag ska hämta henne med den så då kommer hon bli glad.

Igår på kvällen hade jag träning och sedan stannade jag ute men underpar person men det blev lite kalt när man bara hade kortbyxor på sig hehe. Aja men nu ska jag snart säga lite sak inför klassen så ha det gött

Sommar väder igår, men vad fan är det nu? Kolla ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0