Vilken kväll

har nydligen kommit hem efter hen helspekat kväll med maryam och sven. Vi kollade på en skräckfilm som maryam tycket var lite läskig men det var inte alls det Zacke du vet vad jag menar om jag säger att jag satt och garva :P.

Haha jag och maryam rev seröst ner hela hans rum hahah. Vi hade det asrolig tror sven hade det oxå eller man hoppas det :P Aja snart ska jag försöka krypa ner i sängen och sova lite är faktigst ganska trött efter denna dag. Vi fick höra i skolan att vi ska få nytt schema på torsdag för att vi ska börja läsa språk nu så vi kommer sluta runt 16:20 på tisdagar det suger ska jag säga er men vad ska man göra :p Det är bara något man får leva med.

Imorn blir det träning på gymet ska jag säga er har inte varit på gymet idag mår ganska bra ändå men har lite ångest men vad ska man göra liksom. Aja ni får ha det så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0