Vilken dag

Idag efter skolan åkte jag, Maryam, Sagal och Steffi till vällingby. Jag och maryam skulle till veddesta centrum där maryam skulle ta ett hål i örat. Sagal sa att det skulle ta ca 30 min att åka dit men istället tog det lite mer än 1 timme. Sagal satte oss på en himlans omväg men jag och maryam mäkte inte det fören vi satt på bussen och den skulle vi stta i 30 min. Lite segt men jag och maryam hade det kul

Aja sedan så träffade jag mamma i stan vi gick mest bara runt och kollade lite i affärer men det var kul. Nu sitter jag med mamma och kolla på Beck. Sedan så ska jag lägga mig är ganska trött.

Ni får ha det så bra

Gamal bild men hittade ingen annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0