Soft

Just nu sitter jag hemma efter att ha varit hos sven med maryam . Vi skulle kolla på en skräkfilm men då ringde maryams mamma och sa att hon skulle hem så då körde jag hem henne och jag var ändå ganska trött har bara sovit ca 30 min högst inatt. '´
Innan vi kollade på film så drog vi tre till ica och maryam terade mig på massor av olika sätt.
Aja ska se vad som händer nu kommer ändå inte kunna sova på ett tag.
Juste jag träffade bara zacke en stund idag vi snackade bara innan han skulle iväg på match. sedan mötte jag och maryam han igen när vi tog en moppe tur till käppala för att lämna en sak till en kompis. Aja läs gärna min andra blogg också www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0