Sjukhuset igen

morn bär det av till sjukhuset igen. Vi ska till röngern imorn så då får vi se vad dem säger. Jag blir irriterad om det säger att det är en inflamation igen för förra gången så fick jag äta inprem i 1 månad kanske men det visade sig att det bara blev värre och då skickade de mig till magnetrögnern på ett annat sjukhus och då kom det fram till att jag hade en skricka i fjärde benet i 4 plus en stressymtom. Då var jag tvungen att vila i 1 månad så när jag gick i skolans trappor så brakade foten ihop igen :(. Det blev värre än vad det var första gången Men hoppas det inte är något alvarligt. Men måste säker vara bort minst 1 månad till. Skit jag pallar inte vara borta så länge från fotbollen men saken är att jat saknar det inte lika mycket som jag gjorde första veckan. Men det är klart när man är och kolla på när mitt lag har träning så vill man själv spela. Det känns som jag har tappat ganska mycket nu när jag har varit borta lite mer än 1 månad. Jag har fått massor av sms om att det vill ha mig tillbaka att det behöver mig i laget och det är bara kul att höra men lite jobbigt när man inte kan komma tillbaka på ett tag.

Aja men vi får se vad läkaren säger imorn
http//:www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0