sjukhus

På morgonen bar det av till sjukhuset. Var där ganska tidigt så jag skulle slippa vänta så länge och vilken tur jag har, jag fick nummer i hos min läkare. Läkaren sa att vi skulle komma tillbaka på måndag och sedan så får vi se vad som händer.

efter det drog jag till skolan och hade min sista dag med min klass. Det ska bli skönt att byta men jag kommer ändå sakna min klass. Aja men det bli nog bra lika bra i min nya.

Jag kom nydligen hem efter att ha varit med maryam. Gud vad vi hade det kul. Ni anar inte hur mycket vi skrattade och allt. Imorn blir det dömning och sedan får vi se vad som händer kanske chillar lite pga min fot och på söndag är det fotbollsskolan. Ska bli ganska chill. Juste här om dagen fick jag brev om konfa ledare så det ska jag vara under läsåret och sedan kommer jag dra iväg på sommarläger troligen

Ska sova snart så ha det gött

vet att det inte kommer någon bild men har lite dåligt med det just nu och vill inte ta en så som jag ser ut nu
www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0