Redo

Nu är jag reda för att gå till sjukhuet tror inte att det kommer bli något allvarligt av det. Och det hopps jag. Mamma är och lämnar min syster i skola så vi ska dra när hon kommer hem och det är om ca 15 min :P. allt kommer gå bra inget allvartligt kommer hända. Kommer gå kvar på mina ben. Hoppas jag :p inga kryckor eller något hoppas jag för om det skulle händ så är mn tvungen att planera om allt t.ex. tiden till skolan. Det kommer du ta då helftenn så långsamt typ aja men det är en sak som jag vill slippa och det trpr jag att jag kommer göra.

Aja ska göra mig klar så jag kan gå när mamma kommer för nu sitter jag bara i pyamans och efter sjukhuset ska jag till skolan och börja min i min nya klass det ska bli ass kul men kommer ju sakna min gamla klass. men man går ju i samma skola så vi kommer ju ses.

mig just nu måste fixa mig i ordning så för såhär kan man inte gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0