Lidingöloppet

Just nu sitter jag hemma med ganska mycket kläder på mig:P. Jag ska nämligen springa lidingöloppet imorn. Jag ska ge mig på 1 mil. Ska bli skit kul att springa det . Idag har jag först varit och köpt nya löparskor för dem som jag har nu har jag haft i 4 år typ så det är ganska körda. Sedan så drog jag iväg och träffade jossan :D. Vi drog och kollade på lidingöloppet. Men helt plötsligt tycker jag att jag ser en som jag känner som sprang. Fick tanken att det var min mentor/idrottslärare. Men jag visste inte om det var sant. Efter att vi hade stått där ett tag drog vi till vallen och värmde oss lite. Och vem är det som kommer in genom dörren jo det är min lärare som jag tyckte att jag så som sprang. Hon sprang stora lidingöloppet som var idag på 3 mil. Hennes chip funkade inte så hon fick ingen tid men hon vet på ett ungefär vad hon sprang på.

Sedan körde kag hem jossan och när jag kom hem tog jag en tupplur. och nu så sitter jag här. Aja ska försöka lägga mig tidigt idag så jag orkar med imorn. Jag ska nämligen springa med min syster och kusin först och det springer knatteloppet så det blir en liten uppvärmning. Jag har liksom världens träningvärk i mina ben så det blir nog en bra uppvärmning.
Aja jag har inte mått så bra den senaste tiden vet ej varför men jag har ungefär kännt såhär i ca 3-4 månader. Livet var så mycket bättre inna vet inte vad som har hänt. Jag vet nog en tanke. Men ja

Aja ska se om jag kan ladda ner lite musik tills imorn och sedan ska jag nog sova så ha det gött.
Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0