Helt slut

HEJ kom nydligen hem efter att ha varit och ätit middag och mormor. Vi åt det som jag tycker är jättegott. Det var kyckling med ris och lite andra saker. Imorn så blir det fotbollsskola och sedan så ska jag kolla när mitt lag har match. Tror att det inte kommer gå så bra men aja det får göra sitt bästa. Jag hoppas att jag får min remis till en otorped snart orkar inte gå runt med att ha ont i foten hela tiden.

Men vad ska man göra det är bara att vänta det är inget man kan göra åt aja. Jag är helt slut i hela kroppen idag vet ej varför men det har varit en sån dag idag som man bara vill vara hemma och chilla. Men ändå så har jag sovit 3 timmar efter att jag hade varit ute och dömt matcher och ändå så är jag trött

aja tänkte lägga mig ganska tidigt dag så ha det så bra. http://www.nattstad.se/pamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0