Fotbollenssdag

Idag ska jag nog senare idag när jag kan dra till Lidingövallen och kolla när alla småbarn spelar fotboll. Jag jobbade med många av dem s å det ska bli kul att se dem spela

Igår var jag med maryam och vi drog till sven och kollade på en skräckfilm som jag redan hade sätt som inte alls var läskig. Sen s¨blev jag så trött mot slutet så jag tror jag råkade somna i svens sen i 10 min men maryam väckte mig men jag hörde allt som dem sa så jag kunde svara på en fråga när maryam väckte mig

Sen kanske jag drar och kollar¨på när sven har match i hösätra om jag orkar. Juste igår inna jag var med Maryam så var jag först med Alexandra så vi drog till käppala och träffade micke Alex och kasper. Det skulle drick så jag att bara och kolla på. Jag är fett glad att jag kan stå emot den. Sedan dror vi till brevik för att träffa camellia innan hon skulle hjälpa sin pappa som hade ont i ryggen. Sen kom greta och hennes kille och sebbe + arian så vi drog sedan till gåshaga bakom bajsvärket där och chillade sedan drog jag och alexandra hem. Tiden gick fort med det ganske gör det när man har ganska skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0